Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Filia nr 3
(1)
BG dział informacyjno bibliograficzny
(1)
Autor
Hądzelek Kajetan
(1)
Rotkiewicz Maria
(1)
Sadowska Ludwika (1940- )
(1)
Wilk Sławomir
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Choroby psychosomatyczne
(1)
Dzieci niepełnosprawne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Układ nerwowy
(1)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BG dział informacyjno bibliograficzny
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I 022079 DIB (01) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neurofizjologiczne metody usprawniania dzieci z zaburzeniami rozwoju - Diagnostyka i terapia psychomotoryczna w rehabilitacji rozwojowej - Pedagogika integracyjna Marii Montessori - Rozwój koncepcji usprawniania neurorozwojowego - NDT-Bobath - Zasady diagnostyki i terapii zaburzeń rozwoju integracji sensorycznej u dzieci - Teoretyczne i praktyczne podstawy ustno-twarzowej terapii regulacyjnej według koncepcji Rodolfo Castillo Moralesa - Metody wspomagające proces rehabilitacji dziecka (Założenia teoretyczne i podstawy praktycznego stosowania) - Zastosowanie sztuki muzycznej w terapii dziecka niepełnosprawnego - Piktogramy jako system komunikacji pozawerbalnej. Książka dla pedagogów specjalnych, nauczycieli, rehabilitantów, terapeutów. Rozwój neurofizjologicznych metod usprawniania datuje się zaledwie od 50 lat. Jego kierunki są wyznaczane przez odkrycia naukowe w dziedzinie biologii, fizjologii, patologii, genetyki, ekologii oraz postęp techniczny w naukach medycznych, głównie w dyscyplinach klinicznych. Metody neurorozwojowe usprawniania dzieci z zaburzeniami wrodzonymi i nabytymi w zakresie rozwoju psychomotorycznego od urodzenia dziecka wykorzystują prawa rozwoju ontogenetycznego, bazują na niezakończonym rozwoju mózgu (sieci neuronalnych), jego plastyczności rozwojowej, pamięciowej i naprawczej. Dziecko postrzegane jako jedność psychofizyczna i duchowa od samego początku realizuje, zgodnie z kodem genetycznym, rozwój swojej osoby w wymiarze somatycznym, psychospołecznym i duchowym w określonych warunkach kulturowych. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 W (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej